niedziela, 17 września 2017

Różowa chusta dzianinowa


 To jest już druga moja  chusta ażurowo-dzianinowa..  Wykonałam ją z melanżowego mohera ALIZE  angora gold, o gramaturze  550m/100g, okrągłym drutem nr 4,5. Jest to mieszanina kolorów  złamanej bieli, ciemnego różu z elementami bordo i brązu.  Skład włoczki to:  acrylic 80%, mohair 10% i wool 10%.. Chusta jest trójkątna i posiada wymiary 180 cm x 80 cm.  Do wykonania jej wykorzystałam znany powszechnie wzór, ażurowe fale. Całość jest ładna, miękka , ciepła. Odpowiedni dodatek na zimę do kurtki  lub płaszcza. Przeznaczona na sprzedaż w moim butiku na Etsy.com. Chociaż, można powiedzieć, że to jest tylko zabawa w sprzedaż, bo nikt niczego nie kupuje. Ale dlatego właśnie, gdy zbliża się  Boże Narodzenia, to ja mam już dużo prezentów pod choinkę. Nie muszę się zatem martwić, bo  szufladki są pełne... Zdjecia: Lucyna Siring







3 komentarze:

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.