poniedziałek, 29 maja 2017

Piękny storczyk na Dzień Matki

Na Dzień Matki, początkowo otrzymywałam własnoręcznie robione przez dzieci laurki i prezenty. Ale od jakiegoś czasu  dostaję piękne kwiaty i bombonierki.   W tym roku, radość moja jest nadzwyczajna, bo oto  obdarowano mnie pięknym storczykiem. :):):)  Od dawna  przymierzałam się  do zakupu takiego kwiatka, ale  miałam nawet  obawę i wątpliwość, czy podołam go należycie pielęgnować, by ładnie rósł i kwitł.   Teraz stanęłam przed faktem dokonanym  i będę musiała sprostać temu zdaniu, bo  nieoczekiwanie spełniło się moje marzenie.  Więc  Lucyna, głowa do góry, podołasz temu zadaniu. Zdjęcia: Lucyna Siring




2 komentarze:

  1. Piękny, żółty z różowym środeczkiem, na pewno będzie kwitł jeszcze wiele razy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ten storczyk jest piekny.Niech kwitnie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.