wtorek, 2 maja 2017

Jeszcze jedna...


Powstała kolejna chusteczka z białą, szydełkową koronką.  Niebawem zakończę następną.  Trochę juz znudziła mnie ta  kolorystyczna monotonia. Dlatego zamierzam wyruszyć na poszukiwanie kolorowych i kwiecistych  batystów. Na szczęście, znalazłam w necie  kordonki odpowiednie do wykonywania chusteczkowych koroneczek. Obiecałam sobie, ze wykonam jeszcze kilka kolorowych .chusteczek i  swoją uwagę skupię na robótkach rozpoczętych. Oj, jest tego trochę. A tymczasem, ta jedna chusteczka jest  w tej chwili do oglądania, no i... do sprzedania Foto: Lucyna Siring


Schemat szydełkowy koronki

8 komentarzy:

  1. Jak zwykle śliczna. Lucynko czy mogłabyś szepnąć słówko gdzie kupić te kordonki, bo w pasmanteriach niestety nie spotkałam. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ich nie kupiłam i nie wypróbowałam, ale mam wrażenie, że powinny być odpowiednie. Są to kordonki canaris, 20 g - 203 m, 5 zł za szpuleczkę. na http://www.e-dziewiarka.pl.

      Usuń
  2. Dziękuję, że tu zaglądacie i zostawiacie slad po swojej obeności. Tego mi potrzeba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo proszę o wzór wykończenia, jest śliczny i chętnie tez sobie zrobię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Anno. Bardzo proszę. Na Pani prośbę odszukałam w swoich zasobach schemat koronki i go dla Pani zamieszczam. Ciekawa też jestem Pani jej wykonania. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.