piątek, 24 marca 2017

Dla zainteresowanych


 Temat chusteczek z szydełkową koronką, wbrew pozorom, wciąż jest aktualny. Ostatnio ich zasób w moim koszyczku bardzo się zmniejszył. Część z nich rozdałam w prezentach, część została sprzedana. I chociaż myślałam, ze to  będą ostatnie, to ponownie stanęłam  przed wyzwaniem stworzenia nowych chusteczkowych, damskich drobiazgów. A są potrzebne na okazje specjalne. Chcę jednocześnie poinformować zainteresowane osoby, że wykonam chusteczki również na zamówienie, według Waszych wymagań i upodobań. To dla mnie żaden problem. Ceny chusteczek zależą od stopnia trudności ich wykonania i pracochłonności.i mogą się wahać od 40 do 120 PLN. Zdjęcia: Lucyna Siring









6 komentarzy:

  1. Tworzysz cudne chusteczki! a jedna cieszy moje oko na co dzień od Ciebie:) pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje prace są naprawdę bardzo piękne, podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i pozostawiony komentarz. Odpowiedziałam na niego, wiec zapraszam jeśli masz ochote.

    Zastanawia mnie co Ty bierzesz pod uwagę przy swojej wycenie.. ;)
    "Weryfikacja tempa" - jak to określiłaś tu u sibie "pracochłonności", nie jest jasno określona.. 40-120pln..?

    https://majalena.blogspot.ie/2012/01/wycena-rekodziea.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz. Jest on dla mnie bardzo cenny.